zaterdag 5 juli 2014

Klaar voor de wedstrijd

Vanavond speelt Oranje in de kwartfinale tegen Costa Rica. Om alvast in de stemming te komen eten we kip marengo, een Costaricaans gerecht. Voor het dessert heb ik deze chocoladerol met vruchtjes gemaakt. Als je een beetje met spleetoogjes naar de foto kijkt zie je vast wel wat mijn intentie met de decoratie was. Hij is gevuld met bosbessen, frambozen en slagroom. Als snack voor bij de wedstrijd hebben we gevulde oranje eitjes met eetbare oranje bloemen (Oost-Indische kers). Of we nou gaan winnen of verliezen, lekker eten zullen we sowieso.

2 opmerkingen:

  1. O, maar dat ziet er lekker uit! Maak mij maar lekker. Ik mag niets van dat alles hebben. Ik neem wel een snoeptomaatje tijdens de wedstrijd. Geniet er maar van
    Liefs mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Overigens heb ik je blog opgenomen in mijn bloglijst. Je doet er goed aan om ook eens andere bakblogs te bezoeken en hun blog bij je lijst te zetten. En als je dan reageert op nieuwe berichten komen ze vanzelf bij jou kijken. Maar ja, dat kost allemaal wel veel tijd he. Misschien een tip voor als je wat meer in je vrije tijd komt te zitten. xx

    BeantwoordenVerwijderen