donderdag 16 augustus 2012

Welkom op mijn BakingBlog!

Hoihoi!

Hier is ie dan eindelijk; mijn BakingBlog! Ik liep al een tijdje rond met het idee een blog te starten. Mensen die mij kennen weten dat ik nogal van bakken hou. Ik vind het heerlijk om lekker in de keuken aan de slag te gaan en de mooiste, lekkerste baksels te maken. Taarten, koekjes, muffins, cupcakes... you name it, I'll bake it. Maar wat nou zo zonde is van deze hobby, is de onvermijdelijke consequentie dat al je mooie creaties uiteindelijk opgegeten worden en je ze derhalve nooit meer (als zodanig herkenbaar) terug zult zien. Natuurlijk is het een compliment dat mijn baksels meestal binnen een paar uur op zijn (dat is ook wel te verwachten met 14 huisgenoten), maar toch voelt het een beetje dubbel. Hoe mooier het resultaat, hoe groter deze tweestrijd. Hop, daar gaat het laatste koekje, zorgvuldig en met liefde gedecoreerd met glazuur en hartjes. Zeg maar dag tegen die laatste paascupcake met kuikentjesgele butter cream frosting. In een poging mijn creaties mee te nemen in mijn herinnering, ben ik begonnen met het vastleggen ervan. Inmiddels heb ik al een hoop foto's verzameld, maar ik wil er eigenlijk wel wat mee doen. Vandaar dus deze blog! Ik zal hem gebruiken om de baksels te tonen waar ik trots op ben, in combinatie met mijmeringen over mijn dagelijkse beslommeringen. Veel lees- en kijkplezier!

Liefs, Sas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten